bsradm yani arkadaşların dediği gibi mutlaka gazdır . Siz gazı yok dersiniz ama o sürekli gaz üretir bitti sanırsınız ama asla bitmez . Gazın da pik yaptığı dönem o zamanlar 4 . Aya kadar da sürer sonra geçer . Dönmeye başlayınca . Ama aklınızda kalmasın tabiki doktora götürün. 5. Aya kadar durmadan gazdan ağlayan bebek annesi olarak söylüyorum bunları hep hasta galiba diyerek defalarca götürdüm gaz deyip yolladılar . Siz yediklerinize dikkat edin bi süre ben yoğurt süt krema mercimek bulgur yeşillik fasulye nohut asla yemedim bu şekilde az daha rahat ediyordu. Ağlamalar azalmıştı