Ruvdem Ahh,aynı durumdayız😔bizimki de ikincisini çıkarıyor şuan ama iki gündür öyle huysuz huzursuz ki,tetagil veriyorum ben iyi hissetsin diye ama onun da etkisi birkaç saate geçiyor yine başa dönüyoruz. Geceleri uyurken calpol veriyorum yarım çay kaşığı,yine 1 saat sürmeden uyanıyor emmek için. Napicaz bilmiyorum,ne uyku var doğduğundan beri zaten ne bişey..Dua ediyorum en kolay nasıl gececekse öyle atlatsin inşallah tüm yavrularimiz 😔