Buselim yoktu sadece ateş vardı acile götürdük herşeyi gayet iyi boğazı kulağı vs baktılar 3 gün bekleyin dediler ateşi düşmedikçe acile götürdüm en son kan testinde enfeksiyon gözüktü bi kaç gün sonra da kusmayla ishal başladı yeni geçti sayılır şükür, şimdi bize geçti büyükler olarak biz hasta oluyoruz