tomvejerry Oğlum 1 yaşında yürüyo,ne zaman eltimlere gitsek bunu görüyo kuzeninde çok binmek istiyor alsam mı diye düşünüyorum bende bime gelmiş nasıl sizce kızlar kullanan var mı
Sedagny tomvejerry bunun bir benzeri var bizde de yanlarında koruma tarzı bir aparatı var valla benim oğlum 2,5 yaşında hala çok istekli kullanıyor ve çok seviyor
Minel-inannesi tomvejerry benim kiz bunlardan dusme tehlikesi gecirdi her denemesinde nasil oluyosa😀 cok seviyo istiyo ama her seferinde dusmeden once anlik yakaliyoruz🤷 o yüzden eve satin almadim.