Tugbaduru4 bugün 4 aylık aşısı olduk bebeğim çok huysuzlaştı durmadan ağlıyor ağrısı var gibi ne verebilirim acaba sağlık ocağına sormayıda unuttum calpolmü vermeliyim
efnanveannesi35 Tugbaduru4 biz gecesine acillik olmuştuk damar yolu açmışlardı damardan ilaç vermişlerdi ateşi çıkmıştı calpol vermeme rağmen
duygukty Tugbaduru4 bir çay kaşığı calpol verebilirsiniz bir de aşı olan yeri şiştiyse soğuk uygulayabilirsiniz demişti doktorumuz
ulkud Tugbaduru4 ikinci ay aşılarında da aynı durumu yaşadınız mı? O aşıların ikinci dozu olduğu için merak ediyorum aynı etkileri mi gösterir diye
Tugbaduru4 efnanveannesi35 Hadi ya bizimde uyukudan bi anda ağlayarak uyandı yarım saatte zor susturdum susmasa acile götürecektim ama bilmiyorum inşallah bugünü anlatabiliriz
egekulk Tugbaduru4 2 gün ateş ve huzursuzluk yaptı ben aferin zero vermiştim verdikçe ateş düştü ama etkisi geçince geri yükseliyordu o yüzden iki gün oğlumu zıbınla uyuttum
ftmanur Tugbaduru4 dün yaptırdım bende. Aşırı huysuzlasti ağlamalar falan. Akşam da ateşi oldu calpol verdim. Zibinla durdurdum soğuk kompres uyguladım öyle düştü şükür