Kızlar benim eşimin kuzeni var. 8 aylık bebeği. Grip olunca iburamin zero kullanıyormuş. Ben özel kliniğe gidiyorum bana sor dedi ama bizim kontrolümüz 10 gün sonra. Acaba siz kullandınız mı bebeklere bir yan etkisi oldu mu? Benim kızım grip olunca ben zatiden le aferin kullandığım için o ilacı bilmiyorum. Şimdiden teşekkürler 🙏🏼