1 tane kızım var 2 yaşında. ikinciye hamileyim ve eşim zaten gececi ama evde kaldığı günler aşırı horladigi için uyuyamıyorum. Bende salonda uyumasını söylüyorum,salonda uyuyor. Ama bu durum çok canımı sıkmaya başladı. Bu horlamanın bitmesinin kesin bir çözümü var mı ya