Kızlar kadın doğuma gttim, iki hafta önce yumurtalıkların temiz kist yok. Kanama gözüküyor leken fln var mı diye sordu yok dedim. O zaman âdetin yakın dedi. Ama gelen giden yok. Şimdi de kafama taktığım kanama. Yumurtalıklar temizse gebelik olmuyor demi?