Oğlumun da bademcikleri aşırı büyük. Normal zamanda bakıldığında küçük dili gözükmüyor. Ama boğaz enfeksiyonu masaAllah diyeyim geçirdiğini hatırlamıyorum. Çok çabuk öksürüyor hastalıklarda, kafada terleme de var. 3.5 yaşında. Ameliyat düşünmediğim için kbb götürmedim hiç.