Sevgili anneler size bir sorum var böyle bir durum yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim. Son adet tarihim 24 Nisan bugünle birlikte üç gündür lekelenme damla damla az kanamam var adet olduğumu düşünüyordum fakat bir türlü olmadı devamı gelmiyor ilk hamileliğimde de başlangıçta adet oldum sanmıştım meğer düşük kanaması yaşamışım tekrar böyle bir durum olabilir mi diye aklıma geldi stres yaptım fakat korunarak birliktelik yaşadım ve yanılmıyorsam yumurtlama dönemime denk gelmedi. Test aldım fakat annem ve babamın evindeyim kızım 2.5 yaşında son bir iki haftadır tuvalete girerken kapıyı kitleyince ağlıyor kitleyemiyorum test yapamadım. Bu şekilde gebeliğini öğrenen böyle bir durum yaşayan var mı?