Kızlar ben doğum yapalı 2 ay oldu eşimle 2 gün ilişki sırasında korundukta tam emin değilim hamile kalabilirim galiba eşim 4 gün sonra ella aldı ve üstünde günler yazıyor ben sadece ilişkiye girdiğim günler içtim hapı ve bugun iç çamaşırımda azıcık kanama gelmiş acaba yerleşme kanaması mı bilmiyorum çok korkuyorum kızlar öyle durum yaşayan var mı hiç ağrım da yok inşallah gebe kalmam maddi durumum hiç Yok korkuyorum yarın akşam test alıcam deneyiycem