Merhaba güzel anneler benim kızım normalde çok iştahlı hatta mama diye ağlar her zaman ama ı kaç gündür hiç birşey yemiyor ve tartıda baya fark olmaya başladı bu ay hiç kilo almadi ve nrmal kilosunun altina düştü. Normalde formül mama sevmiyor zorla iciriyorum ama hepcorba püre vs. Istiyor mama diye ağlıyor ama şimdi… Ne oldu bilmiyorum idrar yolu enfeksiyonu vardı 1 haftadır antibiyotik şurup kullaniyorum bugün bitti idrarında ki kokuda gitti ama onun etkisi böyle sürer mi yoksa diş mi cikariyor acaba ama ikizi diş çıkarırken bembeyaz olmuştu dişlerin yeri belliydi bunda bi neleri salya vs. Yok sizce neden olabilir