rumeysahinn biroglanannesii1 4 de olmuştu sünneti çişini de yapmadı henüz çok minik minik ıslaklık var o da mı huzursuz ediyor aceba
biroglanannesii1 rumeysahinn Olabilir kesinlikle sizliyordur annesi korkmayın zamanla daha iyi olucak
saribakir biroglanannesii1 hangi kremi kullandınız acaba? Bize krem vermedi doktor. Sünnet külodunun ortasını kesip koydurdu
biroglanannesii1 saribakir Ah canim benim keşke Türkiye de olsaydım kremi sana söyleseydim yurt dışındayim canım
Atesmomm saribakir trramycin dıye bir krem var mınık o kremı verdi bize doktor sabah akşam kullanıyoruz oğlum 3 aylık
rumeysahinn saribakir thiocilline antibiyotik krem kullanıyoruz günde 2 kere pipisine sürüyoruz birde sarı kantaronlu krem var onuna kullanıyoruz
Prensim_06 rumeysahinn fitil verdi mi doktor ağrı kesici olarak bizim ağrımız olduğunda direk fitil veriyorduk susuyordu rahatlıyordu