sema_devrim Kızlar bebeğim 3 ay 15 günlük bu aralar gün içinde çığlık çığlığa ağlama krizleri yaşıyoruz sebebi nedir siz neler yaşadınız gazı filanda yok yani kontrol ediyorum gazı rahat çıkartıyor ama birden korkutucu şekilde ağlamaya başlıyor
tgb37 sema_devrim gaz olabilir diş sancısı olabilir bazen bebişler gazı çıkartsada bitmiyor tekrar bi gaz sancısı çekebiliyor
rabiabss sema_devrim benim bebeğimde aynı saatte çığlık çığlığa aglıyor me oldugunu bilmiyorum ama kucagıma alıyorum opuyorum hafıf sallıyprum sakinleşiyor
sema_devrim tgb37 diş için çok erken değil mi bide bu zamana kadar çok gaz ile ilgili bir problemimiz olmadı ve ben yediklerime de çok dikkat ederim
tgb37 sema_devrim bazı bebekler erken çıkarabilir atak dönemi de olabilir kucak ister sürekli temas memede sakinleşir genelde ataksa bir hafta sürüyor sonra geçiyor
ozummm sema_devrim bebekli insanlari korkutanlari ben anlamiyorum sürekli ağlaması olur ağrısı olur tamam sıkıntı var diyip doktora götürürsun atak donemlerinde bazen ağlar durup dururken kucakta uyumak ister