Kızlar önceki posta yazmıştım. Kızum beni emmiyor diye sabah acile geldik ve yatışımız yapıldı. Ne kanda ne idrarda bi sorunu yok hasta değiliz. Ama beni emmek istemiyor. Benim dışımda mamayı da almıyor ne biberon ne meme tutmuyor. Resmen aç kaldı kısacası ve buna bi neden bulamıyolar. Hasta değil bunun onlar da farkında ama bana nazar değmiştir dedi resmen emzirme danışmanı 🤣 tamam bende dindarımdır ama kesin bi sonuç versen ya beni emmesi için