Başına gelen varmı yada teşhis koyulan. Bebeğim 1 aylık ilk doğduğu günden beri ara ara ağlarken morarıp çok uzun süre nefessiz kalıyor hatta doğar doğmaz 5 gün yenidoğan yoğun bakımında kaldı kalp beyin vs bakıldı bir şeyi çıkmadı çok şükür. Fakat evde hala ara ara oluyor aşırı korkuyorum ömrümden ömür gidiyor o an ayağına vurun dedi doktor ama bebeğim bildiğiniz nefesi gidiyor gözümün önünde çocuğun rengi gidiyor başına gelen bu konuda doktor yardımı alan öneren varsa yardım edebilir mi 🥹