Aranızda öğretmen olan muhakkak vardır kızlar bu sene ki seminerler online değilde yüz yüze olacakmış diyor eşim öyle demişler 24-28 Haziran arası,bizde bir bungalov kiralamıştik tam aynı tarihlerde ve diğer günler Eylüle kadar full dolmuş ne yapcaz bilmiyorum iade de yok,bu yaz seminerler kesin yüzde yüz olcak mı ya acaba online olma ihtimali yine yok mu 😭😭😭