Bebeğim 5 aylık ve biz henüz doktor oturtamadık 3 aydır bebeğimin yüzünde lokal olarak çıkan ve hiç geçmeyen egzama problemimiz var kortizonlu krem kullandım biodermanın atopik ciltler için olan kremi kullandım geçmiyo ve bebeğimi huzursuz ediyor sürekli eli yüzünde Acıbadem de 2 doktora götürdüm memnun kalmadım biri Mehmet kuşku diğeri Halil köse