Bugün 3 yaşındaki oğluma tuvalet eğitimine başladım daha önce başarısız denemelerim oldu bugün kendime ne olursa olsun pes etmek yok dedim sabah uyanınca hemen bezi çıkardık öğlene kadar baya kaçırdık üstümüze hiç yanaşmadı ne lazımlığa ne klozete hemen 1 saniyede oturup kalkıp bitti diyordu öğleden sonra tutmaya başladı ama kaçırmalara devam etti şuan 3. Kere çamaşır makinesi çalışıyor🥲 her saatte 1 oturttum ama her seferinde içeri gittiğinde üstüne yaptı kiiii taki o an😍 tuttuğu için sıkıştı anne çiş geldi dedi gittik oturduk yaparken korkup ağladı oyunlarla güldürmeye çalıştım oğlum gülerken bir yandan ağlayıp bir yandan klozete yaptı çişini Allahım o kadar sevindim ki 🥲 şimdi tekrar ara ara götürüp soruyorum ama ağlamaya çalışıp sonra gidiyor oturuyor şuanlık yok kaçırmada yok inşallah bizde bu yolculuğu başarı ile tamamlarız şimdi gece bez bağlamamayı düşünüyorum ama bağlasam mı bilemedim iyimi gidiyoruz onuda bilemiyorum ay inşallah olur🥹🥹🥹