rusene ay acıkmasın diye bir şey olmuyor sanırım alışkanlık olunca oğlum maşallah her şeyi yer hatta biz yazları eşim biraz geç geldiği için 9 gibi yemek yiyoruz yatmadan da sütünü içer ama gece yine kalkar ne yedirsem de hep kalktı maalesef ben kesemedim ağlatma imkanım yok artık zaten küçük kızım da var böyle devam inanın 4 aylık kızım kalkmıyor o 1 2 kere kalkıyor nasıl bırakacak bilmiyorum