Kızım 3 haftalık doğdugundan beri altını değiştirirken sanki canından can gidiyormuş gibi ağlıyor. Aşırı bi ağlama ama ya normal mi acaba? İlk anneliğim o yüzden sormak istedim. Ağzına yalancı verince susuyor sadece yoksa alt kattakiler çocuğu boğazlıyorum falan sanacak😅