karelhanbaby benim kızlarımda da bir aylık olduktan sonra bitmeyen bir gaz problemi başladı. Şu an iki aylık oldular hala devam ediyor. Sab simplex,nurse harveys,mommys bliss kullandık. Hiçbir işe yaramadı. Hala gaz krizleri devam ediyor. Yeni relactaz diye bir damla verildi. Açıkçası yine umudum yok. Artık aşırı yorulmuş durumdayım. Herkes boşuna ilaç kullanma 4 aydan sonra kesilir diyor. Çözümü olan varsa bende deneyeceğim. Sadece akşam banyo yaptırıyorum biraz fayda ediyor uykuya geçmesine gibi ☺️