pembikmom ben düzelmedim benim hayatım alt üst oldu skrldpdpd dükkan açtık sabah 10 gibi açıyoruz akşam 1 2 gibi kapatıyoruz. Dükkan nerdeyse 3 katlı her gün temizliği müşteriyle ilgilenmesi bir ordu bulaşığı çok zor. Bir de evin temizliği çamaşırı var sen düşün halimi karıncaya döndüm ekdospsğsğs özlememin sebebi o, işim artınca o işler gözüme devede kulak gibi geliyo artık 😅