Miracim ZmrtDila benim oglumunda boyle cikmisti 15 gunde bir kan verdik simdi ayin 23 unde kontrol var o zaman karar verecek doktor ilaca baslayip baslamayacagimiza cnm kontrolunu ihmal etme
Setenayali ZmrtDila bebeğiniz kaç günlük? 5 yüksek bir değer değil hatta çok normal bi 10dan düşük olması bir risk teşkil etmiyor şu an sadece kontrol ettireceksiniz kanlarını devamlı yükseliyor mu diye. Herkes bilip bilmeden konuşuyor siz canınızı sıkmayın
Deletedmom_9857 ZmrtDila bizim ki de yüksekti kuzum kendiliğinden düştü merak etme yenidoğan da oluyor demişti doktorumuz geçmiş olsun 😊
Deletedmom_9857 ZmrtDila bizim de 6.18 falandı kuzum nete bakma sen saçma sapan şeyler düşündürür insana merak etme sizin de düşer
Miracim ZmrtDila bizim 6 cikti 7.5 cikti 10 cikti simdi iste 23 unde bidaha bakilip ona göre ilac basliycak
ZmrtDila Deletedmom_9857 Neler anlatmışlar 5 de olsa 10 olsa etkiler diye topuk kanında bi şey yok öyle sarılık İçin baktılar uzayan öyle çıktı cuma günü gitcezzzzz
ZmrtDila Miracim Hemen Git cnm çok önemli ilaç başlar erken teşhisi çok önemliymişş yükselmişş sizin TSH mı baktılar ilk topuk kanından mı çıktı sonra mı TSH baktılar yoksa
Miracim ZmrtDila ewt ipk topuk kaninda cikti biliyorum cnm gidiyorum da zaten 3 ay bekleyelim dedi dusebilirmis bu yüzden hemen ilaca baslamak istemedi doktor ayin 23 de gidicez nasipse ins dusuk cikar da bende rahatlarim artik
ZmrtDila Miracim bizim sarılık vardı uzayan ondan baktılar öyle çıktı Cnmm inşş düzelir Allah yardımcımızz olsunnn topuk kanında çıkmadı bazen çıkmıyormuş