prosyneo kullandım doğduğundan beri şuan kızım 5 ay 25 günlük normal aptamil aldım ama nefret ettim köpürüyor, erimiyor , berbat kokuyor. 2.numaraya geçeceğim o yüzden 2 numarada hipp aldım onu deneyeceğim eğer olmazssa aptamim prosyneo ya devam edeceğim ama normal aptamili beğenmedim