yodamom ah canım senin postunu görünce duygulandım. Kızım kolik değildi öyle aman aman da gaz sancısı çekmedi ama gündüz uykusu yok denecek kadar azdı. Pusete koyup tek başıma sallardim puseti beşiğin iciine koyup sallardim bir sürü şey denedim birgün annem aradı ağlıyorum dedim balkondan atacam en son o kadar gözüm dönmüş ki 😭 o laf cikiverdi agzimdan. Bebek arabasında durmazdi dışarı çıktığımızda tek tek bakardım ay bu bebek duruyor bu bebek uyumuş diye sayardim eşime gösterirdim. Ama inanın geçiyor buna inanın tamam bazı bebeklerin karakterleri huyları evet. Şuan 21 aylık şimdide başka sıkıntıları var tabi . Ama ilk bastakinden daha kolay en azından kendini ifade ediyor. Arkaya dönüp baktığında ne yaşadım ben diyorum hem çok uzak hem çok yakın. Üzülme kucak istiyorsa al çünkü o kadar çok çabuk zaman geçiyor ki tıp ki senin yaşadığın günler gibi .. geçecek geçiyor canını sıkma . Şimdi daha iyi bak büyüdü. Büyüdüm ben 2 yaşındayım diye geziyor ortalıkta edepsiz :) bebekken ağzıma ettin :)))) öyle tatlı ki. Şuan oldu bana yoldaş karşılıklı kahve yudumluyoruz 😀😀