yasee01 bonjour_maman k vitamini eksikliginde de morluk olurmuş doktor öyle söylemişti bi götürün hastaneye isterseniz
bonjour_maman biranne344 eflin_bebe yasee01 kahvemsadeolsun happyy_momm KaynanaYiyen kızlar hastaneye götürüdmm acilden girdik kan alındı dr kanları temiz acil bişey korkulacak bir şey yok dedi yinede çocuk dr bi baksın bi götür dedi
eflin_bebe bonjour_maman 18 gun öncede başka yerinde morluk olduğunu için post açmışsınız hiç hastaneye gitmediniz mi?
eflin_bebe bonjour_maman götürün bence farklı farklı yerlerinde cıkıyorsa morluk içiniz rahat eder kreşe falan gidiyor mu yada parkta falan oynarken çarpmıştır bir yerlere diye düşünüyorum ben
KaynanaYiyen bonjour_maman Çocuğu mutlaka doktora götürün lütfen dahiliyeye ya da çocuk doktoru bakıyor bir fikrim yok bu konuda. Allah korusun kötü bir şey de çıkabilir. Kan değerlerine mutlaka bakılmalı. Yani şayet bir yere çarpmadıysa bana normal gelmedi açıkçası
biranne344 Başka yerlerinde oluyorsa sizi korkutmak istemem ama önemli bir konu gitmelisiniz Doktora gidip kan testi verin acil çünkü biz de de 1 kez oldu hemen gidip kan testi verdik içimiz rahatladı .