bebegiminbesigicamdan 2bucuk aylik emziriyorum agliyor gazini cikariyorum diger gogsumude emziriyorum gazini cikariyorum gene agliyor neden olabilir acaba gazdan mi
ahmethamza bebegiminbesigicamdan benim ki 3 aylık. Doymazsa aynı şekilde ağlıyor. Tam doymadigi için de uykuya da geçemiyor hatta.
bebegiminbesigicamdan Yagmurrr54 ahmethamza Ardenaden hilalll355 Yani gecen ay 1550 gr aldi anne sutuyle sadece doymamis degil herhalde ama bilemiyorum
bebegiminbesigicamdan eloliii az kusuyor oyle cok kusmasi yok yandan sızıntı seklinde ama emzirdikten sonra rahat degil
hilalll355 bebegiminbesigicamdan aynı sorunu bende yasadim sütüm yeterli değilmiş mamayla destekliyorum
Ardenaden bebegiminbesigicamdan munkun degil doymamis olmasi😀masallah o zamn fazla emdgi cin hazimsizlik mi yapior yada oglum gbi olbilir sut ve sut urunmenri direkt tuketmeyin bakalm yogurdu sut yad teraygini.oglumda oyleydi bizde 1500 1500 aldk ama banada doymuyir mu deniliyordu ama alerjikmis kan fln yoktu ama fazla emmeden rahatsz okuyirdu bide alerjisi cikti
eloliii bebegiminbesigicamdan kusma olmak zorunda değil benim kızımda kusmuyor hiç . Normal bebek kusması ama midesi rahatsız olduğu için emdikten sonra hiç rahat olmuyor
bebegiminbesigicamdan Ardenaden bizde de kan falan yok ama rahatsiz oluyor olabilir cunku ac olmadigi halde emziriyorum fark ediyorum bende uykusu var meme kakasini yapicak zorlaniyor meme korktu meme hep meme 😅
Ardenaden bebegiminbesigicamdan bnde oykeyim ve malesrf suan surekli memedeyiz 3..5 aykigiz hc bsey ypmaz oldm inek gbiyim.uyur kucagmda saatlerce ila o memenin kokusunu alack buda kotu iste
bebegiminbesigicamdan Ardenaden cok yoruldum gercekten bide 4 yasinda oglum var onu ihmal ediyorum cok uzuluyorum hep kardesimle ilgileniyosun diyor birakamiyorum ki besigine koydugum gibi uyanip agliyor
Ardenaden bebegiminbesigicamdan bnmde 3.5 yasnds kizm oda oyle diyor anne bnide op banada gul hadi bisey buldum gek oyun oynayalim yok gelemem kardesni emziriyorm diyorm suratni asiyor hircinlasti vurma isirma gbi seyker yapior inan annemdeyim o bike Alah yardimcin olsn dedi dusun .yetememek zor vicdan azabi zor
Ardenaden eloliii basta cok kusuyorudu oglum fiskirirarak snra kusma suan arada bi oluyor mesela suan oldu ama gun icnde olmuyor ama surekli tısıl tısıl dusuyor ve cok yemis hissi gbi ifade oluyor bi rahatszmis gbi oluyor
Yagmurrr54 bebegiminbesigicamdan anlaşmak Ardenaden reflü var midesinde benim bebegimde öyleydi birda fazla emdigindrn kaynaklı olsun emsin de kussun