Kızlar normal mi ya? Ebe 2 saate bir emzir 20 dakika dedi ama en fazla 15 dakika emiyor o da çok nadir. Genelde 7-8 dakika anca sonra uyuyor ya da memeyi bırakıyor. 2 saat için yeterli mi ki emmesi? Sütüm çok tazyikli çıkıyor o yüzden erken doyuyor olabilir mi?