Merhaba, yarın çok nadir görüştüğümüz arkadaşlarımızla görüşeceğiz. Kızımıda götüremem gerekiyor akşam vakti bir kaç saat. Bu civarlarda önerdiğiniz küçükte olsa oyun alanı olan oyalanacak yeri olan bir kafe biliyor musunuz, yemek yenen veya çay içilen veya hepsi 😅