Merhabalar kızlar, bebeğim 2 ay 25 günlük. Bir haftadır emme sürelerimiz aşırı kısaldı en fazla 10 dk emip bırakıyor. Tekrar vermek için yatırdığımda ağlıyor🙄 önceden ⅞ çişli bez alırdım oda azalmaya başladı genel olarak hep en fazla dolu dolu 5 bez alıyorum . Sorun sizce ne olabilir. Doyduğu için mi emmek istemiyor?
Bez sayısı bu ayda azalıyor mu artık?
Çok kafama takıyorum fikri olan var mı 😔