Umayela anladım. Sizinle biraz iletişimi güçlü olsaydı aslında 3 yaş tam vakti ama iletişim kurmuyorsa sizi biraz zorlayacak hele de bebek varken. Çok sabırlı olmalısınız, inanın bir iki denemeden sonra hemen öğrenir. Sadece biz ebeveynlerin bu aşamada çok fazla sabırlı olmaya ihtiyacı var çünkü en az çocuk kadar bize de zor bir süreç aslında. Çok basit bir şekilde bırakan bebekler de var ama uğraştıran da çok , benim oğlum mesela çok uğraştırdı