Merhaba arkadaslar kızımla tuvalet egitimine basladık bugun 6 gün oldu ilk 3 gunumuz cok zor gecti altina yapti defalarca tuvaleti istemedi sonra bi anda kendi istegiyle gitmeye basladi hatta kakasni falanda ypti iki kez biraz korktu ama yinede yapti dun iyiydik bugun kacirmalara basladik ilk gunler uykusunda bez taktm o uyanmadan aldm sonra iki gecedir takmadm cise kaldrdm birinde yapti birinde yapmadi ama sonra bi baktim altina kacirms gece bugunde ogle uykusunda altini islatms gece nasil cis olayini cozebilirz rahatsizlik duyup uyanmiyoda surekli kaldırmam mı lazım zaman sonra tutar mi yada kendi kalkar mi