dilarakilic Anneler merhaba, 15 aylık oğlum dün kahvaltıda ağzına zeytin atıp evirdi çevirdi ben alamadan yutuverdi çekirdeğiyle. Dünden beri 3 kez kaka yaptı baktım yok çekirdek. Doktora gitmemiz gerekir mi? Başına gelen var mı?
senaninanasi dilarakilic benim kızım o kadar çok zeytin yerdi ki her kahvaltı da tabak doldururdum ben d çok endişelenirdim ama eritirmiş mide o çekirdeği sorun etmemeye başladım sonra
Ozgekaraoglu dilarakilic benim bebegim daha kucuktu yuttugunda 9 10 aylik felandi 3 gun kaka yapamadi sonra bir yapti cikartmis kocaman cekirdek . Arastirdigimda migde oz suyu eritiyormus diye okumustum
afrakevser Ohooo biz köyde büyüdük zeytini bırak bir avuç vişne çekirdeği bile yiyorduk 😂😂 hiç birşey olmuyordu tabi bunu 5 yaşında falanken 😂
afrakevser dilarakilic benim ki de bu gün yonca yedi hemen çıkardım ağladı birazcık ama oldun çimene koydum hemen attı ağzına 😂😂