Merhaba güzel anneler. Benim bebeğim 1 aylık ve doğduğundan beri aynı rutini uygulamaya çalışıyorum. Acaba doğru mı yapıyorum ? Veya sizlerin rutinleriniz nasıl? Benim şu şekilde. İlk 25 gün 2 veya maksimum 3 saatte bir uyandırdım, altını aldım, besledim, yeniden uyuttum. Ve tekrar, uyandırdım, altını aldım, besledim, uyuttum böyle devam etti. Dediğim gibi ilk 25 gün 2 saatte birdi, şimdi kendisinin uyanmasını bekliyorum zaten geceleri maksimum 3.5 saat uyuyor gündüzleri de 2 saat kadar.
Yani demek istediğim bizim düzenimiz hep uyku, altını değiştirme, beslenme, uyku... şeklinde tekrarlıyor. Acaba doğru mu yapıyorum. Beslendikten sonra hemen uyutmasam mı? Biraz birlikte zaman geçirsek mi? Eğitici şeylere falan başlasak mı? Gerçi Zaman geçiriyoruz, beslendikten sonra hop hemen uyumuyor tabi ki, bazen direniyor.
Ayrıca bebeğinizi gündüz nerde uyutuyorsunuz. Ben genelde yatak odamızdaki beşiğinde uyutmaya çalışıyorum. Ara sıra salona alıyorum ama dikkat ediyorum salonda olduğu zaman uykusu daha az oluyor veya uyumaya direniyor.