nurrr126 Kızlar bebeğim 2-3 gündür emerken sürekli kendini geri atıyor ağlıyor neden olur bilen var mı ? Sütüm var bu arada ondan değil
[silindi] nurrr126 gazı olabilir 3.aydan itibaren benim bebeğime de oldu gazını çıkartıp emzirmeye devam ediyordum.
maygirl nurrr126 meme reddi,gaz veya atak,burnuda kapali olabilir, geçici bsey bu,,birakmayin memeyi ama zoelamayinda isterse kendi emer zaten.
nnoktaa nurrr126 4 ay 22 günlüğünüz bizde de aynı durum var. Yarı oturur pozisyona getirip gazını çıkarmasını sağlıyorum.