Merhaba güzel anneler🌸 bugün kan değerlerimde trombosit değerimin düşük olduğunu öğrendim. Doktorum kontrol ettirmek gerekir dedi ilk doğumum sezeryan olduğu için ikincisinde sıkıntı yaşarsın dedi. Aranızda yaşayan var mı neler yaptınız nasıl çözüm buldunuz