esra01_ Kızlar 4 buçuk yaşımda bi kızım var yüksek müzik tv vs sesi olunca çok rahatsız oluyor kulaklarını kapatıp bağırıyor sesi kapat dye .sürekli kısık ses istiyor. sizce bu durum normalmi
sek_kahve esra01_ yok canım kesinlikle deği, terapi oyun ve masajlarla aşılabilir hatta kolaylıkla. Ama bunun için ergoterapiste gitmelisiniz