Maka_Paka tpbm1710 İlk 3 gün uğraştım tabi. İlk gün 40 dakika falan sürdü uyuması, ikinci gün yarım saat, üçüncü gün 10 dakika. Şimdi koyuyorum biraz dönüyor, ayaklarını tutuyor falan sonra uyuyor 5 dakika içinde
sek_kahve ejdermeyvelilahmacun inşallah canım ❤️ yaşarken bir de insan hep sorguluyor Allah’ım acaba hep mi böyle devam edecek diyor. Ama bak dediğin gibi ben büyüttüm, şimdi saat 9 olunca hadi bakalım yatağa diyorum koşa koşa yatağa giriyorlar. Yani zaman bir şekilde geçiyor canım, yolun sonu ışık gerçekten 🥰
sek_kahve happybaby61 merhaba 9 aylıkken bıraktım, üstteki yorumda da yazdım bir arkadaşa 🥰 sizin bebiş daha çok küçük, eminim daha da kolay olacaktır Allah yardımcınız olsun
happybaby61 sek_kahve teşekkür eedeim canım internettim çekmemişti o an yorun yaparken şimdi okudum mesajı ☺️
Hazal-askin SweetMom__ evet seninle bağ kurduğu doğru ama birazda uyuşuyor sürekli sallaninca beyni 🤣 20 ay salladım bende emzirmeyi bırakınca sallanmayida bıraktı benim kızım bunu sallamış bı anne olarak yazıyorum.
Zhrbl12 SweetMom__ bence doğru çünkü ayağımda ne kadar sallarsam sallayım uyumaz ellerini tuttuğum an hemen uykuya dalar. Ayak + eller vazgeçilmezimiz
dayes SweetMom__ bence de vücut sıcaklığını hissediyorlar, yoruluyoryz ama bazen bebelere de hak veriyorum ya sen yat uyu yerini ısıt sonra dan diye seni isittigin yere nispeten daha serin yere koysunlar ben olsam ben de uyanırım 😂😂
gokceege SweetMom__ yapacak birşey yok canım ilk zamanlar ben de öyleydim ama alışıyorsun tabi emziren birini görünce keşke bende emzirebilseydim diyorsun ama işte…..😕
limonzeytinmom SweetMom__ 32 aylık kızımla bagımızın hala kopamaması 🤣 Hamilelik dogum öncesi sonrası. 2.yadan beri sallıyorum. 2.bebeğümi hiç alıştırmam 5 aydır alıştırmaya düşünmüyorum. Evet coooooook büyük kolaylık uykuya geçişte ama bırakmamak da bir o kadar sıkıntılı 🥴
Berydeniz SweetMom__ yani bağ mi nedir bilmem 7 ay oldu ilk 2 uykusu gelse uyurdu sütünü içtikten sonra sonra bu çocuğa ne oldu anlamadm uykusu var ama uyuyamiyor uyuyamdgi icin ağlama krizi geçiriyor ve nerde olursam olayim ayağımda sallamazsam uyumaz. Ne memede ne kucakta ne bişi
eflin_bebe SweetMom__ uyuya kalmıştı çok sasirmitim bidahada olmadi😅 😂😂Şaşırmışsn ya sen şaşırma diye kendi kendine uyumuyo