ejdermeyvelilahmacun 😄 uyku eğitimi ile, biraz ağlamalı oldu ama çaresizlikten başka seçeneğim yoktu maalesef. İlk etapta onlar beşiğindeyken beni görebilecekleri yerde yattım, onlar ayağa kalktıkça ben yatırdım, bu uzun sürdü çünkü iki tane olunca biri kalkınca öbürü de ondan görüp kalkıyordu. Bir süre ellerini tuttum falan. Bu şekilde beşikte uyumaya alıştılar ama odada hep ya ben ya da eşim olacaktı. 2 yaşına geldiklerinde beşikten iner oldular, asla tek yatmamaya başladılar bu sefer. O zaman da kendi yatağımıza aldık, ya eşim ya da ben olacak şekilde, onlar uyuyunca odadan çıktık. Bu süreçte yine ellerini tutmamızı istiyorlardı.. sonra baza koyduk odalarına, eski beşiklerinin yatağını da yere attık, birimiz orada uzanıyordu, çocuklar uyuyunca odadan çıkıyorduk. Şimdi ise 3 yaş 10 aylıklar, yaklaşık 2 ay önce farklı bir şey denedik ve artık siz büyüdünüz abi oldunuz tek yatmalısınız diyerek öpüp iyi geceler dileyip ayrıldık odadan, o vakitten beri böyle yatıyorlar.. bizim bütün süreç bu şekilde oldu canım