Ovulyuvali Merhaba kızlar kızım 1 buçuk yaşında mobilya beşiği var sarkıyor diye korumalık yaptırdık oda çok yüksek olduğu için alıp koymada zorlanıyorum uygun fiyatta satılık 2. El park beşik arıyorum yardımcı olursanız sevinirim 😊
Papatyam1703 Ovulyuvali birinde varsa yatırma şansın bence dene derim çünkü kızımda öyle park yataktanda altladı aşağı 🙈
Bilge52 Benimde var altı sene önce ilk kızımda aldık fakat hiç kullanılmadı ne büyük kızım ne küçük kızım yatmadı bile
gozde_88 Ben de arıyorum ara tatilde yanımda taşıyabileceğim katlanır bir model varsa atar mısınız resmini gozdegokpinar instagram adresim
PrensesAnnesi0 gozde_88 canım bende var toplasan 1 ay bile kullanmadı bizimle uyuyo tertemiz hatta sıfır neredeyse :)
PrensesAnnesi0 gozde_88 merhaba şimdi yazdım ama bir kaç tane gozdegokpinar çıkıyo ikinci soyisim olarak şimşek de varmı