Benim kızım da 6. Ayında böyleydi süt hariç bir şey tatmak istemiyordu. Hatta etrafımdakiler de tadıma artık başla bir şeyler yesin bu çocuk deyip deyip sinirlerimi geriyorlardı. Fakat geri dönüp bakınca ortalığı velveleye vermek çok anlamsızmış. Arkadaşların da gerçekten yazdığı gibi amaç tadım yapmak doyumluk değil bir çay kaşığı ile başlasın, tatlı kaşığı falan derken 8-9. Aylarda daha çok şey yemeye başlıyorlar. Siz hiç reddediyor diye düşünmeyin sadece alışkın değil☺️ bir de bizimki halen daha emdiği için de ki siz bu kadar uzatmayın da (2 yaşına 1 ay var) yine yemeklerle arası pek yok. O yüzden içinizi ferah tutun. Ev yoğurdu da mutlaka deneyin kızım çok seviyor benim bazen öğünü o oluyordu ☺️