ikizanneessii 23 aydan bildiriyorum. Gerçekten kolaylaşıyor birşeyler. Konuşuyorlar ne istediklerini anlıyorsun. Beraber oynuyorlar arkadaş aramıyorlar. Parka gidiyorsun onlar oynuyor kayıyor sen takip ediyorsun.biraz olsun kafan rahatlıyor.
Zorlaşan şeyler oluyor elbette ağlama krizleri, inatlaşmalar, kardeş kavgası, herşeye hayır demeler.
Birşeyler kolaylaşıyor başka şeyler çıkıyor. Bende hep tek baktım kimsem yok yardımcı ama büyüyorlar. İkiz annesi olmak muazzam bişey 😍 birbiri olmadan 5 dk durmuyorlar.