Papatya-eylul88 Kızlar saglık ocaklarinız bebeklerinizden kan aliyormu?bebegim 6 bucuk aylik bebeklerden kan alinmadiğini(test yapilmadigini )söyledi 9.ayda hastanede tam kan sayimi yaptir getir dedi.şasirdim
Feyzosumunannesi Papatya-eylul88 Bizim burda da aynı şekilde. Ben 12 aylıkken özel hastanede kan aldırdım.
maygirl Papatya-eylul88 ewet canim 9.aydaki degerler hastanede yapilmasi gerekiyor.bebek icn almiyorlar.
Bir_tirtilannesi Papatya-eylul88 9. Ayda alacaklardı kızımdan ama alamayiz dediler nedenini sordum damarı bulamayız çok küçük daha dedi. Onun için parmağından aldılar. Ufak iğne türü birşey patirip 1 damla kanı aldılar
Bebeko19 Papatya-eylul88 bizden de almadı sağlık ocağı . Bebek hemşiremiz olmadığı için alamıyoruz dediler
Papatya-eylul88 Feyzosumunannesi neden almazlarki anlamadım.aslında sorucaktım yani tam o sira telfonum caldi iceri biri geldi derken çıktim bende.
Feyzosumunannesi Papatya-eylul88 Bebek hemşiresi olmadı için almıyorlar. Daha küçük diye riske atmak istemiyor olabilirler.
maygirl Papatya-eylul88 ewet bn eksik yazdm bebekten alinmiyor.bebek hassas bi konu oyuzden cocuk doktoru esliginde herseyin yaoilmasi ön goruldgu icn yeri saglik ocaklari degil cocuk doktru olan hastanedir..buyuzden almiyorlar.