Henüz 36 günlük ama gece 3 saatte bir uyanıyordu önceden ben uyandırıyordum şimdi ilk turda 3-3 bucuk saat uyuyor uyanıyor emziriyorum felan 1-2 saat uyumak bilmiyor sonra uyuyor saat başı uyanıp emiyor aralarda yine uykuya dalmakta zorlanıyor. Gün içerisinde gözler hep açık ve gaz sancısı var gündüz bir kez 2 saat felan uyuyor. Akşam üstü de Uyuyor ama azıcık hemen uyanıyor. Ve gece geç saatte yeniden uyuyabiliyor mesela dün gece 2 buçukta uyutabildim ve sabah 6dan sonra hep bölük bölük uyudu. O da yoruluyor hissediyorum doktor bebeklerde kural yoktur sabret dedi ama hem gaz hem uykusuzluk hem huzursuzluk.. yazık yavruma . 🥺 uyku sürelerini nasıl uzatabiliriz ? Gaza ne iyi gelir? (Doktor gaz damlası önermedi) emzik denedim oğlum onu da almadı illa meme istiyor emip emip gazı tutuyor bu seferde . Memede uyuyakalıyor kusmasın diye dik tutuyorum biraz uyanıyor ve uyumuyor bi daha. Günde 16 saat felan uyuması gerekirmiş benim oğlum 10-12 saat uyuyor Maksimum o da saat başı uyanıp ağlayarak 😣