ozlemeslem55 sanırsam beni 2-3 yaş arası var bence çünkü yüzümün oğlunun yüzünün yanağında çıkmıştı şimdi de el ayak hastalığı geçiriyor hani bu maalesef cilde hassas olduğu için büyüdükçe azalacakmış öyle dikkat etmen gerekiyor abur cubur şu an yemezsin yumurta yemesin mesela sürekli meyve tüketebilir bu şekilde canım belki doktor daha bilgisi bilgileri belki başka bir şey de olabilir yine sen doktorla görüş ona göre tedavi uygula