ddyvzz hatice_42 5 ve üzeri olması gerekiyor diye hatırlıyorum yinede yanlış bilgi verip sizi üzmek istemem hayırlısı olsun inşallah 🌸
hatice_42 ceriio normalde bende öyle biliyorum ilk gebeligimde farklı şekilde yaziyordu o yüzden bilemedim
ceriio hatice_42 referans belirtilmemiş bir de direk 2 yazdı diye kafanız karışmış olabilir 😊 benim de genelde 0.100, 1.20, 2.10 falan çıkar