Merhaba hanımlar 15 aylık kızım var ve 4. Ayından beri parmak emiyor. Hiç emziremedim mana kullandık doğduğundan beri ne kadar emzik aldıysam da işe yaramadı. Uykusu geldiğin de uykudan uyandığında sürekli bir parmak ağza götürme refleksi var. Eskiden gün içinde de yapıyordu fakat bu aralar hep uyku zamanlarında yada yattığı zaman yapıyor. Aynı durumda olanlar var mı ? Bir çözüm bulabildiniz mi? Nasıl bir yol izlemeliyim? Bilgilendirme yapabilecek olan varsa sevinirim.