Kızlar bebeğim tam 3 aylık 2650 doğmuştu geçen ay 4500 kiloydu bu ay ki kontrolünde 5100 çıktı doktorumuz fena değil ama biraz daha kilo almasını isterdim dedi mama ve meme olarak devam ediyoruz golden goat kullanıyorduk ama biraz iştahsız yiyor bu aralar doktorumuz bebelac önerdi ama bebelac ve bebelac gold arasındaki fark ne bilgisi olan var mı