Mehmetmetinim (40/12=3,33) başlığa 3,5 yaşında yazsaydınız daha çok dikkat çekerdi aslında. Kendinize bir zaman belirleyin, atıyorum 1 hafta, oğlunuza da söyleyin sen artık büyüdün, bak kardeşin küçük, o daha tam yürüyemiyor tuvalete gidemez ama sen gidebilirsin. Son 7 gün, sonra senin bezin bitecek ve artık takmayacağız, kardeşin de senin kadar büyüdüğünde bez takmayı bırakacağız, senin artık bırakman gerek, gibilerinden her gün konuşun. Ve geriye doğru da gün sayın, bezle son 6 günün, bezle son 5 günün gibi. Belirlediğiniz gün gelince de, artık bezin bitti, çişin ve kakan geldiğinde lazımlığa veya tuvalete yapmalısın, bana söylediğinde sana yardım edeceğim tarzında konuşun ve bezini çıkarın. Bir daha da takmayın. İlk günler kaçırmalar yaşanabilir, normaldir. Ama büyümüş, konuşup anlatmaktan başka bir yol yok